Întrebări frecvente

Instalatorul dumneavoastră trebuie să vă înregistreze instalația și datele de contact în sistem. După aceasta veți primi un cod unic pe e-mail care poate fi utilizat pentru a verifica și finaliza înregistrarea dumneavoastră. Instalatorul a completat în prealabil toate datele necesare și tot ceea ce trebuie să faceți dumneavoastră este să verificați și să finalizați înregistrarea prin efectuarea câtorva pași simpli.

Poate dura până la o oră pentru a primi e-mail-ul de confirmare. În cazul în care nu ați primit nimic pe o perioadă de timp mai lungă, vă rugăm să verificați folderul Spam sau Junk. E-mail-urile Daikin Stand By Me sunt trimise de la adresa standbyme@daikin.ro, așa că vă rugăm să vă asigurați că o adăugați la e-mail-urile dumneavoastră de încredere. Dacă acest aspect nu vă ajută, vă rugăm să contactați direct partenerul de service și să-l rugați să verifice adresa de e-mail și să trimită din nou un e-mail de confirmare.

Vă puteți reseta cu ușurință parola accesând link-ul de „Conectare” din partea dreaptă a banner-ului principal de pe pagina de start Stand By Me. Apoi faceți clic pe link-ul de „Resetare parolă” dintre câmpurile pentru e-mail și parolă de pe pagina de conectare. După aceea trebuie doar să introduceți adresa de e-mail pe care ați utilizat-o pentru a vă înregistra contul pe Stand By me și să faceți clic pe butonul „Trimitere parolă nouă” și apoi să urmați instrucțiunile date în e-mailul de resetare a parolei pe care îl veți primi în scurt timp.