Întrebări frecvente

Iţi poţi înregistra singur echipamentul în platformă pentru 3 ani şi 6 luni de garanţie extinsă prin completarea informaţiilor solicitate.
Pentru garanţie extinsă de 5 ani, Partenerul tău trebuie să îţi înregistreze echipamentul și datele de contact în sistem. Ulterior, vei primi pe e-mail instructiunile in vederea activarii garantiei extinse.

Poate dura până la o oră pentru a primi e-mail-ul de confirmare. În cazul în care nu ai primit nimic pe o perioadă de timp mai lungă, te rugăm să verifici folderul Spam sau Junk. E-mail-urile Daikin Stand By Me sunt trimise de pe adresa standbyme@daikin.ro, te rugăm să te asiguri că se află printre e-mail-urile tale de încredere. Daca ai nevoie de ajutor, te rugăm să contactezi direct partenerul tău de service pentru verificare şi retransmiterea e-mail-ului de confirmare.

Îţi poţi reseta cu ușurință parola accesând butonul „Conectare” din partea dreaptă a banner-ului principal de pe pagina de start Stand By Me. Apoi apasă „Resetare parolă” si introdu adresa de e-mail pe care ai utilizat-o pentru a îţi înregistra contul pe Stand By Me. Vei primi în scurt timp un e-mail pentru resetarea parolei.

În prezent, doar pompele de căldură Altherma şi aparatele de aer condiţionat sunt eligibile pentru a fi înregistrate în programul Stand By Me. Te rugăm să verifici cu Partenerul tău dacă echipamentul pe care il deţi poate fi înregistrat în Stand By Me. În cazul în care ai întrebări suplimentare, nu ezita să ne contactezi (vezi detaliile de contact din partea de jos a paginii).

Daca ai efectuat înregistrarea pe cont propriu, dar îţi doreşti garanţie extinsă de 5 ani, te rugăm să trimiţi o solictare pe standbyme@daikin.ro, care să conţină numele pe care a fost realizată înregistrarea, numele Partenerului tău Home Comfort Expert si raportul de punere în funcţiune. Noi vom verifica informaţiile primite şi vom reveni către tine cu un răspuns.