Întrebări frecvente

Stand By Me este o platformă online prin care oferim cele mai bune servicii post-vânzare clienților noștri. În urma accesării link-ului de confirmare primit după înregistrarea echipamentului tău de către partenerul Daikin Home Comfort Expert, vei beneficia gratuit de garanție extinsă de până la 5 ani pentru piesele de schimb. Prin intermediul platformei, vei putea urmări istoricul unității tale si vei putea accesa și vizualiza oricând toate pachetele de servicii disponibile pentru echipamentul tău Daikin.

Confirmarea detaliilor echipamentului tău Daikin si a datelor personale este necesară pentru activarea garanţiei extinse gratuit. De asemenea, pentru a îţi putea oferi rapid asistență de înaltă calitate este necesar să ne oferi informații despre unitatea ta și datele tale de contact.

Partenerii de service Daikin au trecut printr-o selecţie riguroasă, avand cunoştinţe vaste despre echipamentele Daikin și ani de experiență în instalarea, punerea în funcţiune și efectuarea lucrărilor de service pentru sistemele de climatizare Daikin. Partenerul Daikin prin intermediul căruia achiziţionezi si instalezi echipamentul, devine automat partenerul tău de service. Acest partener va fi responsabil pe viitor pentru efectuarea tuturor serviciilor de întreținere și reparații ale echipamentului tău.

Partenerul Daikin care a efectuat vânzarea si instalarea echipamentului tău, deţine şi urmăreşte istoricul acestuia încă de la început. Acesta cunoaște deja instalația, starea actuală, istoricul lucrărilor de întreținere şi reparații ale unității, astfel încât îţi poate oferi suport personalizat.

Când echipamentul este înregistrat în Stand By Me, sistemul programeaza automat următoarele date în care trebuie efectuate mentenanţele produsului în funcţie de data punerii în funcţiune a acestuia.
Pentru echipamentele de aer condiţionat, sistemul programează o mentenanţă bienală (o dată la 2 ani), iar pentru pompele de căldură, sistemul programează o mentenanţă anuală. Platforma va trimite către tine si Partenerul tău de service o notificare cu 3 luni, 3 săptămâni şi 7 zile înainte de expirarea termenului pentru realizarea mentenanţei. Dacă termenul este depăşit, sistemul va anula automat garanţia extinsă.
Avem grijă de sănătatea ta și a celor dragi prin întreținerea optimă a echipamentului tău. Pentru o durată de viată a echipamentului cât mai lungă şi fără griji, te rugăm să soliciţi partenerului tău mentenanţa acestuia.